Long beach is beautiful


Kommentarer
Sara säger:

Berätta babe!! :) vill veta hur du har det! Saknar dig, puss

Svar: Livet som au pair är allt annat än en dans på rosor. Men helgerna är sjuuuukt häftiga. Jag kommer inom snar framtid byta familj då saker och ting inte alls var som jag trodde. Jag hoppas verkligen att jag får en ny familj, annars kommer jag skickas hem. Jag är långt ifrån färdig med USA så håll en tumme för mig där hemma. I helgen ska jag upptäcka Central Park. Förra helgen blev det Long beach. Det var så annorlunda mot NYC och det var lite Hawaii-känsla över det hela :) Hur mår du? Kollar ni fortfarande på lägenheter? Saknar dig min sötnos!
Clara Johansson

2013-09-19 | 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback