FASHION WEEK

Jag har upplevt ett helt galet, roligt och fantastiskt dygn. Brunch och drinkar på Gansevoort Hotel Rooftop. Gul taxi vidare till Empire Hotel Rooftop, Fashion week show och party. Sedan gul taxi till Monarch Rooftop.
Detta toppat detta med drinkar och trevligt sällskap till en summa av sådär noll kronor. Avslutade sedan helgen med frukost från Star Bucks på en solig takterrass och ett besök på Hard Rock cafe, Time Square. Jag skulle vilja unna alla människor en utgång i den helt underbara och fascinerande staden New York.
 
 
 

Kommentarer
Faster Marie säger:

Härligt Clara! Passa på och njut.

2013-09-09 | 19:24:19
Faster Marie säger:

Härligt Clara! Passa på och njut.

2013-09-09 | 19:24:58
Sara säger:

Åh gumman vad roligt du verkar ha det!! Tänker jättemycket på dig, speciellt idag. Hoppas du har haft en bra födelsedag :) tusen miljoner pussar och kramar från en avundsjuk student som ska på läger med sin praktikklass imorgon! Haha

Svar: Roligt att du skriver komentarer med lite updates om ditt liv, fortsätt med det. Jag har inte läst nyheterna på en månad... så bra att du iaf ger mig lite lokalnyheter ;)
Clara Johansson

2013-09-10 | 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback