20 grader i december

Nu vet jag varför man kan se amerikanare i shorts året om. Och varför de har så svårt att klä sig rätt. För lika stora gap som det är mellan fattiga och rika, lika stora är temperaturskiftningarna i den här staden. Från blåsigt och minusgrader till sol och 20+ på bara någon dags mellanrum. Självklart kan New York inte vara lite lagom på det planet heller.
 
Tack New York för några varma och soliga dagar. Som hemlös uppskattar man det extra mycket kan jag lova. Också tack till Johannes som tappert kämpade med alla mina shoppingväskor. Inte många hemlösa som har så tungt bagage att släpa på, eller så snälla vänner som ställer upp. Så trots allt så är jag ganska lyckligt lottad.
 
Haft ännu en händelserik helg i NYC. Här är jag och mitt liv på Pennstation en tidig fredagsmorgon..
 
 
Dansa på Johannes huvud
 
I central park
 
South ferry
 
Manhattan, Anna & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback